Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 sierpnia 2012

10 000 Pegaviews!

WOW!
Szczerze nawet nie przypuszczałem ze moja strona doczeka tylu odsłon :)
Jestem tym bardzo mile zaskoczony to już 10 tysięcy razy tutaj byliście :)
i mam nadzieje ze blog dalej będzie przyciągał kolejne pary oczu.

Z tego miejsca chciałem podziekować wszystkim Tym, którzy we mnie wierzą i trzymają kciuki.
To nakręca mnie do dalszego
                                             i pozwala brnąć głębiej w to co robię i lubię.

Jak wiadomo są zwolennicy ale i przeciwnicy
Ich słowo też się dla mnie liczy , słowa krytyki przyjmę na klatę Jestem otwarty na nowe propozycje odnośnie całego bloga i mojej pracy z nim zwiazanej.


Raz jeszcze WIELKIE DZIĘKI ! :)

1 komentarz:

  1. Zauważyłem wiele podobieństw w blogach..
    Nawet tekst tego posta jakiś taki bardzo podobny :/

    http://ignacsworkshop.blogspot.com/2011/12/10k.html

    OdpowiedzUsuń