Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 kwietnia 2014

Modyfikacje

Przyszła pora na kolejne zmiany w Romku .
Z nowości jakie do mnie dotarły są :
- Kranik baku
- Zawieszenie przednie z simsona
- Nowy bak
Po drobnej korekcie wleciał na Romka
Wracając do sprawy zawieszenia przedniego o którym pisałem we wcześniejszych postach wygląda to następująco .
Zostało rozebrane na części pierwsze i dokładnie wyczyszczone , lagi skrócone o 4cm
seryjna po prawo , zmodyfikowana po lewo
Na tokarce przeszlifowałem brud syf i nierówności
Po skończonej pracy wyszło coś takiego
Wczoraj natomiast mając wolny czas do południa ciąłem giąłem i spawałem a na efekcie finalnym wyszła mi kierownica 

Po co wydawać sporo pieniędzy na nową kierownicę ? Przy odrobinie sprytu można zrobić ją samemu :)
Kierownica M-ka na pokładzie Romka :)) Co wyjdzie z tego projektu ?? Śledźcie a dowiecie się , ja czekam na kolejne fanty i rzeźbię dalej .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz