Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki i inne bajki

6 Grudnia to czas w którym małe dzieci czekają na Świętego Mikołaja i swoje wymarzone prezenty.
A co robią duże dzieci ??
Czekają na większe prezenty ;)
Z rana poszedłem do garażu i co widzę ??



Nowy półautomat spawalniczy Magnum MIG 285 w zestawie z 6 kg butla CO2 , reduktorem z podgrzewaczem gazu oraz rotametrem z regulacją ilości gazu na pistolet , 15 kg szpulą drutu spawalniczego. Do całego zestawu dołączony był uchwyt spawalniczy  do spawania elektroda otuloną. 
Sprawdzając czy aby nic mi się nie śni wziąłem dwa trójkąty o grubości 12 mm   i zespawałem je ze sobą .

Żeby było jeszcze ciekawiej od mikołaja dostałem HI LIFT'a 

Wysokość 60"
Udźwig 3T
Z bardzo prostą zasadą działania

Z otrzymanych prezentów jestem bardzo zadowolony , jeden posłuży mi do połatania auta , drugi natomiast do dźwigania w terenie . Szczerze powiedziawszy jak dla mnie 6 grudnia może być codziennie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz