Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 października 2012

KD - R45

Od jakiegoś czasu myślałem nad zmianą radia samochodowego. I stało się moje stare LG LAC2900RN odeszło w zapomnienie .

Otrzymałem dzisiaj kolejna przesyłkę. A w niej nowe Radio JVC KD - R45 :) po dość okazyjnej cenie.

Sprecyfikacja:

Moc wzmacniacza
4x50
Tuner FM
tak
Tuner AM
MW / LW
RDS (TA, TP, AF)
tak
Ilość pamięci stacji
24
Odtwarzacz płyt
tak
Odtwarzacz kaset
nie
Gniazdo USB do odtwarzania plików MP3/WMA
tak
Czytnik kart pamięci
nie
Odtwarzanie plików MP3/WMA
tak
Odtwarzanie płyt CD-R/CD-RW
tak
Odtwarzanie płyt DVD/DVD-R/DVD-RW
nie
Korektor barwy dźwięku
3-pasmowy korektor parametryczny iEQ
Filtr "Loudness"
tak
Pilot zdalnego sterowania
Brak
Panel zdejmowany
tak
Panel opuszczany
nie
Kolor wyświetlacza - napisy
srebrny
Kolor podświetlenia elementów regulacyjnych
czerwone
Złącze montażowe ISO
tak



 Nie wytrzymałem i od razu poleciałem je sprawdzić i powiem szczerze że jak na seryjne głośniki gra perfekcyjnie czysto i przyjemnie dla ucha :) 
Zobaczymy na jak długo wystarczą seryjne głośniki , ale o tym następnym razem Pzdr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz