spawane nie raz na tulejach z teflonu zakończyły żywot.
W ich miejsce zostały zrobione nowe znacznie grubsze i wytrzymalsze wahacze z dobrej jakości odpornej na pękanie , skręcanie i dobrze spawalnej stali.
Długi gwint umożliwi w przyszłości podnieść auto ładnych kilka cali w górę. Obecnie Jeep jest podniesiony 3,5" od seryjnego zawieszenia.
Pomalowane podkładem i ostrym pomarańczem z włożonymi najtwardszymi polibuszami zostały założone do Jeepa .
Stare wahacze nadają się już tylko na złomowiec. Nowe wahacze spisują się idealnie , nie słychać żadnych odgłosów z podłogi , a jazda dopiero teraz stała się przyjemna :) .
Wiem , wiem zauważyliście szersze poszerzenia nadkoli , ale po odpowiednich modyfikacjach gazu i dolotu powietrza będzie o tym osobny temat do poczytania . :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz