Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Regeneracja lamp - Opel Astra II

Zadzwonił do mnie Paweł z małym zadaniem do zrobienia. 
Chodziło o zregenerowanie jego starych lamp z Astry 

Pomyślałem sobie , czemu nie , spróbuje czegoś nowego 

Po oględzinach wstępnych lampy nie wyglądały zbyt ciekawie.

 Żółty nalot na lampach jedynie pogarsza padanie promieni światła w nocy przez co widoczność jest gorsza
Jeśli chodzi o wygląd optyczny , oceńcie sami :)

Prace rozpocząłem od rozszlifowania lamp papierami ściernymi w technologii na mokro
Następnie po wykończeniu papierami użyłem lekko ściernej pasty polerskiej i na małej gąbce wypolerowałem mechanicznie lampy 

Lampy nabrały fabrycznego blasku i wyglądają jak nowe . 
Czy warto jest przeprowadzać taką regenerację ? 
Jasne że tak , tanim kosztem można zrobić nowe lampy bez potrzeby zakupu nowych oryginalnych bądź tańszych zamienników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz