Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 stycznia 2016

Prace remontowe

Dawno nic nie pisałem na temat Vitary.
Otóż prace powoli przesuwają się do przodu , udało mi się dobudować wewnętrzne tylne nadkole
 


Po dobudowie nadkola interwencji spawalniczej wymagała tylna część ramy , pomyślałem sobie wstawię kilka łatek i po sprawie.
Ku mojemu zdziwieniu łatek było więcej niż myślałem, więc całość zakończyła się tak:
Przyszła pora dopasować profil do ramy

Na tył ramy wskoczył nowy profil oraz dwu calowa prosta rura
 
 
 
 
Ponadto na tył zamiast płatów blachy wspawałem profil 12x4 i karoseria ładnie usiadła na mocowaniach do ramy .
Przyszła pora nie dać wygrać rdzy i walczyć z nią do końca, kolejnym elementem będzie podłoga bagażnika - małymi kroczkami do przodu w stronę błota ;)

Pozdro! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz