Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 grudnia 2013

Nowy znajomy !

Zupełnie niedawno przeglądając filmiki na znanej wszystkim Wam stronie natrafiłem na pewien filmik dotyczący lakierowania felg , który dokładnie krok po kroku  uświadomił mi co należy robić aby uniknąć wad lakierniczych i nie narobić sobie więcej roboty z lakierowaniem .Kolejny pozytywnie zakręcony człowiek na punkcie prac garażowych.
Tak oto później trafiłem na bloga Krzysztofa , który podobnie jak ja uczył i uczy się sam wszystkiego od podstaw. Jego blog wywarł na mnie duże wrażenie , jeżeli ktoś ma prawdziwą pasję jest w stanie krok po kroku zrobić wszystko samemu.
Tak było z Krzysztofem


http://jaktozrobilemwgarazu.pl/

Szczerze gorąco polecam odwiedzać tego bloga. Pełen wartościowej wiedzy przyciąga wzrok czytelnika

Ja na tym skorzystałem , Wy natomiast sami się przekonajcie czy warto!

Zachęcam również do lajkowania profilu Krzysztofa na   Facebook-u

Ten Garaż trzeba odwiedzać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz